Ooperon

  • Corona
  • Over Ons
    • Over Ooperon
    • Vacatures
    • Werkwijze
    • Helpdesk
    • Specialist in NEN 2575
    • VEBON-NOVB Zorglabel
  • Advies
    • Advies op maat
  • Oplossingen
    • Producten
      • Ackermann Clino Systevo
      • Ackermann Systevo Guard
      • Cobs
      • IP-Eye
      • NENpage systeem voor stille ontruiming
      • Ooperon RES.Q pager
    • Systemen
      • Caretech
      • Comvos
      • DECT systemen
      • Domotica
      • Persoonsbeveiling
      • IP DECT-Trace systeem
      • Paging
      • Specialist in personenalarmsystemen
      • Personenzoekinstallaties
      • VoIP Dect
      • Zorgalarmering
  • Cases
  • Nieuws
  • Downloads
  • Contact
    • Contact
    • Locatie en route
    • Helpdesk
Ooperon > Nieuws > Serviceverlening en het coronavirus
logo ooperon

Deel dit artikel:

Share this...
Share on Facebook
Facebook
Pin on Pinterest
Pinterest
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Serviceverlening en het coronavirus

Gezondheid is onze eerste prioriteit

Het coronavirus houdt ons allemaal bezig, zowel privé als zakelijk. Binnen Ooperon Holding NV doen wij er alles aan om onze dienstverlening zo goed mogelijk door te laten gaan. Zowel in de uitvoering van de projecten als in de service naar u als klant.

Onze eerste prioriteit heeft de gezondheid van onze medewerkers en van de medewerkers van de partners, onderaannemers, ZZP-ers, leveranciers, klanten, opdrachtgevers en eindgebruikers. Op kantoor en bij de projecten zijn alle benodigde maatregelen genomen.

Serviceverlening als topprioriteit

De tweede prioriteit heeft het continueren van onze productie en uiteraard ook onze serviceverlening. Wij zullen ons in blijven spannen om de werkzaamheden in de service doorgang te laten vinden en op deze wijze onze dienstverlening voor u te continueren. Ondanks dat een aantal van onze collega’s vanuit huis werkzaam zijn, zijn zij per email goed bereikbaar. Wenst u telefonisch contact, stuur dan een bericht naar hulp@ooperon.nl . Een van de servicemedewerkers zal dan contact met u opnemen.

Voor wat betreft onze serviceverlening bij u op locatie zijn wij genoodzaakt de adviezen vanuit de overheid/RIVM op te volgen. Bij het maken van een afspraak zal onze servicemedewerker aan u vragen of er sprake is van een van de verschijnselen die bij het coronavirus op kunnen treden. Wij rekenen er, voor uw veiligheid maar ook die van onze servicemedewerkers, op dat u naar alle eerlijkheid zult antwoorden.

Verder beschikt onze servicemedewerker over beschermingsmiddelen in zijn service auto, zal hij regelmatig zijn handen wassen, zal hij u bij aankomst en vertrek geen hand geven en houdt hij gepaste afstand. Wij vragen u deze maatregelen te respecteren en bij een bezoek ook in acht te nemen. Wanneer onze servicemedewerker twijfels heeft bij zijn bezoek, zal hij het servicebezoek staken en met u een nieuwe afspraak op een later moment in plannen.

Als een afspraak wordt afgezegd zal indien mogelijk de bezoeken opnieuw worden ingepland naar een later stadium, bij overmacht behouden wij ons het recht voor deze afspraken naar eigen inzicht en planning te herzien.

Heeft u vragen of suggesties ter ondersteuning en verbetering van onze dienstverlening, nodigen wij u van harte uit om deze met ons te delen.

Contactgegevens

Ooperon B.V.
Mijkenbroek 25
4824 AA Breda
Nederland

T +31 76 57 230 30
F +31 76 57 230 39
KVK 20090273
E info@ooperon.nl

Social media

  • Home
  • Organisatie
  • Werken bij Ooperon
  • Nieuws
  • Oplossingen
  • Producten
  • Systemen
  • Contact
  • Advies
  • Helpdesk
  • Nieuwsbrief
  • Sitemap
  • Privacy statement
  • Algemene voorwaarden

© 2023 · Copyright Ooperon Services B.V. ·