Ooperon

  • Corona
  • Over Ons
    • Over Ooperon
    • Vacatures
    • Werkwijze
    • Helpdesk
    • Specialist in NEN 2575
    • VEBON-NOVB Zorglabel
  • Advies
    • Advies op maat
  • Oplossingen
    • Producten
      • Ackermann Clino Systevo
      • Ackermann Systevo Guard
      • Cobs
      • IP-Eye
      • NENpage systeem voor stille ontruiming
      • Ooperon RES.Q pager
    • Systemen
      • Caretech
      • Comvos
      • DECT systemen
      • Domotica
      • Persoonsbeveiling
      • IP DECT-Trace systeem
      • Paging
      • Specialist in personenalarmsystemen
      • Personenzoekinstallaties
      • VoIP Dect
      • Zorgalarmering
  • Cases
  • Nieuws
  • Downloads
  • Contact
    • Contact
    • Locatie en route
    • Helpdesk
Ooperon > Case Abrona fase II en III

Case Abrona fase II en III

Na de eerdere samenwerking tussen Abrona en Ooperon is fase I van een IP-DECT oplossing succesvol geïntegreerd. Na dit succes heeft Ooperon recent een nieuwe opdracht in ontvangst mogen nemen om de veiligheidsinstallaties van Abrona te optimaliseren.

Het was anno 2018 tijd voor de zogenaamde fase II en III van de IP-DECT oplossing. Hierbij gaat het om een mix van persoonsbeveiliging gekoppeld aan zorg- en brandmeldsystemen.

Abrona is in de regio Utrecht een grote aanbieder in het begeleiden van mensen met een verstandelijke beperking of maatschappelijk probleem. Abrona biedt woongelegenheden aan de cliënten, waarbij zij over 32 buitenlocaties beschikken. Daarnaast is Abrona actief op het gebied van dagbesteding, waarin de cliënten worden ondersteund door de medewerkers.

In fase II en III zijn de 32 buitenlocaties voorzien van een redundant IP-DECT omgeving. Deze omgeving is gekoppeld aan een centrale serveromgeving.

Naast dat de oplossing er nu voor zorgt dat Abrona vanuit een centraal beheer te werk kan gaan, functioneren de locatie overschrijdende medewerkers nu met gelijkwaardige mobiele apparaten. Op deze manier wordt er voor rust en overzicht gezorgd bij de medewerkers. Door de uitvoering van fase II en III wordt de tijd van de medewerkers optimaal ingezet op het zorgproces waardoor de kwaliteit van de zorg gewaarborgd blijft en er meer tijd naar de cliënten gaat.

Contactgegevens

Ooperon B.V.
Mijkenbroek 25
4824 AA Breda
Nederland

T +31 76 57 230 30
F +31 76 57 230 39
KVK 20090273
E info@ooperon.nl

Social media

  • Home
  • Organisatie
  • Werken bij Ooperon
  • Nieuws
  • Oplossingen
  • Producten
  • Systemen
  • Contact
  • Advies
  • Helpdesk
  • Nieuwsbrief
  • Sitemap
  • Privacy statement
  • Algemene voorwaarden

© 2023 · Copyright Ooperon Services B.V. ·