
Werkwijze
De optimalisering van de processen in uw organisatie gaan we systematisch te werk. Wie hebben er binnen uw organisatie communicatie, hulp of beveiliging nodig? Hoe is het gebouw ingedeeld? Waar liggen de knelpunten? Onze expert komt bij u langs en verzamelt alle relevante informatie.
Advies op maat
Kent onze adviseur de exacte behoefte van uw organisatie? Dan geeft hij u advies op maat, compleet met prijskaartje. Daarbij houdt hij rekening met uitbreidingsopties voor de toekomst.
Implementatie
De opbouw van het systeem gebeurt door onze eigen mensen. Dat werkt soepel: zij kennen de systemen door en door en vertrekken pas als u tevreden bent.
Oplevering & nazorg
We willen dat u uit uw nieuwe systeem haalt wat erin zit. Daarom trainen we een van uw medewerkers tot beheerder. Zo hebt u altijd iemand binnen handbereik die het systeem kent en vragen van andere gebruikers beantwoordt.
Ook na installatie blijven we nauw betrokken. U hebt de keuze uit verschillende langdurende service- en onderhoudscontracten en bepaalt zelf het Service Level Agreement – kortweg ‘SLA’ – tegen een vaste vergoeding. Zo komt u nooit voor financiële verrassingen te staan. En heeft u een dringende vraag? Onze landelijke helpdesk staat dag en nacht voor u paraat.
Meer weten?
Wilt u aanvullende informatie over onze werkwijze? Bel dan naar +31(0) 76 57 230 30 of neem contact met ons op.